ti 3. tammikuuta 2017 12.05.31
Lue uusi artikkeli verkkokaupan arvonlisäverosääntöjen muutoksista EU:ssa #KauppakamariTieto-palvelusta. Asiantuntijana Maarit Pokkinen /PwCTuotteiden ja palveluiden myyntitilanteessa asiakkaan sanotaan olevan aina oikeassa. Hänen mielipiteensä tietystä tuotteesta voi olla värittynyt, ennakkoluuloinen tai kuulopuheisiin perustuva, mutta kohdatessaan asiakaspalvelijan on asiakas kuitenkin omastaan mielestään täysin oikeassa.
Lue lisää »Kun asiakas saapuu yritykseen palveltavaksi käynnistää se samalla asiakkaan ja yrityksen edustajan välisen vuorovaikutuksen kohti onnistunutta kauppatapahtumaa.
Lue lisää »Menestyvässä yrityksessä asiakasta palvellaan kunnioittaen yrityksen palvelukuvatekijöiden mukaisia totuuden hetkiä.
Lue lisää »Jäsenprofiilia
Yrityshakua kuukaudessa
Valjasta KauppakamariVerkko tehokkaaksi myynti- ja
markkinointikanavaksi päivittämällä profiilisi.
Maksat vain n. 13 € / kk
Keskuskauppakamarin ansiomerkkilautakunta on myöntänyt ansioristejä ansioituneille elinkeinoelämän vaikuttajille. Esko Aholle Elinkeinoelämän ansioristi. https://t.co/niJl0bfZLf
RT @ForsmanPauliina: ”Tämä tason asiantuntijat ansaitsevat Intiassakin niin hyvin, ettei raha yksin ole houkutin, vaan myös esim mahdollisu…
RT @AksuAhonen: Ilo ja kunnia tulla valituksi Turun kauppakamarin uuden Hyvinvointi- ja terveysalan valiokunnan puheenjohtajaksi vuonna 202…
RT @kaisaleiwo: Hoiva-alan osaajapulaa voidaan helpottaa lisäämällä hoiva-avustajien koulutusta, kuten @kauppakamaritku on esittänyt. Tämä…
good news from finland
My career: From start to Finnish
joulukuu 16, 2019
The daily brief: 12 December 2019
joulukuu 12, 2019
The daily brief: 11 December 2019
joulukuu 11, 2019
Finland gives free AI training to Europe
joulukuu 11, 2019
kauppakamarilehti.fi
Suomen kilpailukykyyn liittyvät haasteet ovat ratkaistavissa – jos vain tahtoa löytyy
joulukuu 13, 2019
Uusi vapaakauppasopimus avaa portit Aasian markkinoille
joulukuu 10, 2019
Arvioi riskit oikein ja menesty kehittyvillä markkinoilla
joulukuu 10, 2019
Vastuullisuus yritystoiminnassa on yhä merkittävämpää
joulukuu 10, 2019
ammattikirja.fi
Luukku 3. Empaattiset yritykset menestyvät
joulukuu 16, 2019
2. Luukku: Asiakaspolun taikakaava – Miten tavoitat kiinnostuneet asiakkaat verkossa?
joulukuu 08, 2019
1. luukku: Lisää näkyvyyttä Instagramilla ja vinkit kiireen helpottamiseen
joulukuu 01, 2019
Millainen ihminen on mielestäsi viisas, Sampo Sammalisto?
marraskuu 08, 2019
Uutishuone
Naisia ennätysmäärä pörssiyhtiöiden toimitusjohtajina
joulukuu 12, 2019
EU:n vihreän kehityksen ohjelma – koko mantereen yhteinen haaste
joulukuu 11, 2019
Lenita Toivakka kehittämään Global Compact -yhteistyötä
joulukuu 10, 2019
Keskuskauppakamarin Ilmastositoumus esillä Madridin ilmastokokouksessa
joulukuu 10, 2019