Tuotteiden ja palveluiden myyntitilanteessa asiakkaan sanotaan olevan aina oikeassa. Hänen mielipiteensä tietystä tuotteesta voi olla värittynyt, ennakkoluuloinen tai kuulopuheisiin perustuva, mutta kohdatessaan asiakaspalvelijan on asiakas kuitenkin omastaan mielestään täysin oikeassa.
Lue lisää »Kun asiakas saapuu yritykseen palveltavaksi käynnistää se samalla asiakkaan ja yrityksen edustajan välisen vuorovaikutuksen kohti onnistunutta kauppatapahtumaa.
Lue lisää »Menestyvässä yrityksessä asiakasta palvellaan kunnioittaen yrityksen palvelukuvatekijöiden mukaisia totuuden hetkiä.
Lue lisää »Ihminen on ajattelija, toimija, osaaja ja oppija. Yritysten tehtävänä on koota näitä vaikuttajia yhteen ja luoda markkinoille jatkuvasti uutta, erilaista ajattelua ja osaamista yhdistellen. Vaikka liiketoimintaa verrataan usein urheiluun, sen kehittämisessä tärkeintä ei ole voitto, joka päättää ottelun. Kilpailukykyisen liiketoiminnan ytimessä on päättymättömän pelin rakentaminen. Pysyvien tuotteiden ja palvelujen sijaan tavoitteena on luoda jatkuvasti uutta, aiemmasta poikkeavaa. Tällainen jatkuva uudistuminen tulee mahdolliseksi, kun jokaisella on halu parantaa yhteispeliä ja rohkeus olla mukana omalla osaamisellaan, persoonallaan ja sydämellään.
Lue lisää »