home check frame file logout arrow-circle-outline-left arrow-circle-outline-right arrow-left arrow-right chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up comment directory help-circle-outline login mail phone plus search user close facebook instagram twitter youtube linkedin2 check-colored frame-colored comment-colored directory-colored mail-colored user-colored plus-user-tag plus-user-tag-en

Blogi

Markkinoinnin automaatio ja inbound-markkinointi muuttavat markkinoinnin pelikentän tehokkaammaksi

Kuvittele tilanne, jossa potentiaalinen asiakas käy verkkosivuillasi lataamassa tuoteoppaan, vierailee useasti tuotesivuilla ja lisää vielä tuotteenkin ostoskoriin. Aika lupaava tilanne myyntisi kannalta, vai mitä? Jostain syystä tuote jää kuitenkin vain ostoskoriin makaamaan eikä ostoprosessia suoriteta ikinä loppuun. Miten tällaisia tilanteita pääsisi tehokkaammin korjaamaan? Vastaus: markkinoinnin automaatiolla. Se tekee markkinoinnistasi nopeampaa, helpompaa ja tehokkaampaa. Lue lisää, mitä se pitää sisällään.

Lue lisää »
Digitaalinen markkinointi
Verkkonäkyvyys

Kasvata myyntiä sisältömarkkinoinnilla

Asiakkaiden auttaminen ja kuunteleminen ovat yrityksille ensiarvoisen tärkeitä taitoja. Brändit, jotka tämän taitavat, kasvattavat liikevaihtoaan. Lue vinkit, joiden avulla rakennat asiantuntijuuttasi ja luot arvoa asiakkaillesi sisältömarkkinoinnin keinoin.

Lue lisää »
Digitaalinen markkinointi
Verkkonäkyvyys

Näin onnistut digitaalisen markkinoinnin strategiassa

Liiketoiminnan kannalta on ensiarvoisen tärkeää saada verkkosivustot ja markkinointi toimimaan yhteen liiketoiminnan tavoitteiden kanssa. Tämän päivän ihmiset viettävät enenevissä määrin aikaansa verkossa niin työ kuin vapaa-ajallaankin, joten verkkonäkyvyyden varmistaminen on yrityksille tärkeää. Lue millaisilla toimenpiteillä saat tehoja digitaaliseen markkinointiin.

Lue lisää »
Digitaalinen markkinointi
Verkkonäkyvyys