home check frame file logout arrow-circle-outline-left arrow-circle-outline-right arrow-left arrow-right chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up comment directory help-circle-outline login mail phone plus search user close facebook instagram twitter youtube linkedin2 check-colored frame-colored comment-colored directory-colored mail-colored user-colored plus-user-tag plus-user-tag-en

Blogi

Busineksen pelikirja uusiksi – 3 muutosta kilpailukykyisen liiketoiminnan johtamiseen

Ihminen on ajattelija, toimija, osaaja ja oppija. Yritysten tehtävänä on koota näitä vaikuttajia yhteen ja luoda markkinoille jatkuvasti uutta, erilaista ajattelua ja osaamista yhdistellen. Vaikka liiketoimintaa verrataan usein urheiluun, sen kehittämisessä tärkeintä ei ole voitto, joka päättää ottelun. Kilpailukykyisen liiketoiminnan ytimessä on päättymättömän pelin rakentaminen. Pysyvien tuotteiden ja palvelujen sijaan tavoitteena on luoda jatkuvasti uutta, aiemmasta poikkeavaa. Tällainen jatkuva uudistuminen tulee mahdolliseksi, kun jokaisella on halu parantaa yhteispeliä ja rohkeus olla mukana omalla osaamisellaan, persoonallaan ja sydämellään.

Lue lisää »
Jäsenyritys bloggaa

Miten pienet yritykset voivat kasvattaa myyntiään?

Pienissä yrityksissä ei ole suurten yritysten tapaan useita eri osastoja, joten liidien metsästäminen voi resurssipulan vuoksi olla tehotonta. Tähän haasteeseen vastaa Social Selling. Kerron tässä kirjoituksessa, mitä Social Selling on ja miten voit tehostaa myyntiäsi sen avulla.

Lue lisää »
Digitaalinen markkinointi
Verkkonäkyvyys

Miten maksullinen mainonta ja orgaaninen näkyvyys luovat liikennettä?

Nykypäivän digitaalisessa ympäristössä on tärkeää päästä vaikuttamaan ja näkymään potentiaalisen asiakkaan ostopolun joka vaiheessa. Jokainen vaihe on tärkeä yhteisen päämäärän saavuttamiseksi. Lue, miten maksullinen ja orgaaninen näkyvyys toimivat tällä polulla.

Lue lisää »
Digitaalinen markkinointi
Verkkonäkyvyys

Markkinoinnin automaatio ja inbound-markkinointi muuttavat markkinoinnin pelikentän tehokkaammaksi

Kuvittele tilanne, jossa potentiaalinen asiakas käy verkkosivuillasi lataamassa tuoteoppaan, vierailee useasti tuotesivuilla ja lisää vielä tuotteenkin ostoskoriin. Aika lupaava tilanne myyntisi kannalta, vai mitä? Jostain syystä tuote jää kuitenkin vain ostoskoriin makaamaan eikä ostoprosessia suoriteta ikinä loppuun. Miten tällaisia tilanteita pääsisi tehokkaammin korjaamaan? Vastaus: markkinoinnin automaatiolla. Se tekee markkinoinnistasi nopeampaa, helpompaa ja tehokkaampaa. Lue lisää, mitä se pitää sisällään.

Lue lisää »
Digitaalinen markkinointi
Verkkonäkyvyys